WELCOME TO MY BLOG

WELCOME TO MY BLOG..HAI AWOK,NI BLOG QIELA..JANGAN LUPE FOLLOW MY BLOG..QIELA SAYANG KORANG..*flying kiss*

Thursday, 11 October 2012

6 mArIkH.. TeRbAeK...!!! mY FReN

Assalamualaikum...nak bwat post bAru nihh...

OK...!!! skarang ni Qiela nak bwat pasal kwn2 Qiela plak...Qiela ramai kwn...Qiela suke kwn ngan diorang...diorang baik..tapi ade la segelintir yang mulut mcm longkang...hehe..ok lah...kat bawah  ni muke kwn2 Qiela..h0h0.

Nie Athirah..muke dye cun siot..sebab tu ramai peminat...h0ho.


Nie kwn2 yang laen..malas la nak sebut..banyak sangat..


Yang ni pon same mcm kat atas tu..tapi yang ni terlebih excited..tengok la blakang tu...


Yang tangkap gamba tu Hanim, Fara ngan Faisal...


Yang kiri tu Auni..Yang kanan lak Syafiqah...Yang blakang tu Amanina...Kiranya Auni ngan Syafiqah ni best fren la...


OK..!! ni gambar paling lawak skali..ce teka ape yang lawak..h0h0..


Ni Fieqa best fren Auni tuhh...



Nie Aisyah...Qiela slalu panggil die Ecah..hehe...waktu ni tengah edarkan susu 1 Malaysia..


Ni Hanim..waktu ni kat dewan mase hari guru..


Ni Husna..Die ni kwn baik Qiela....Blakang tu Farisha..Risha tu kwn baik Qiela gak...


Ni waktu Majlis Penyampaian Hadiah 2011..yang menyanyi tu Faisal ngan Firdaus


Ni Fitri...gamba ni gelap...dye tengah main handset...




ok la... tu je...lain kali Qiela update lain ...Qiela tau,..mesti borink...ok la...Qiela nak minx maaf kat kwn2 yang takde kat gamba tu expecialy Siti Nurulhidayah, Farisha n yang x de dlm gamba tuhh,..ingat ehh, Qiela x suke pilih kawan..nak kwn kwn je la...x de standard dari tempat pertama mahupun tempat ke seratus atau seribu...bye..Assalamualaikum... ;)








No comments:

Post a Comment